אופלי » Blog Archive » בועז פרלמן מונה למנהל מכירות ראשי בחטיבת השירותים הארגוניים של HP ישראל


בועז פרלמן מונה למנהל מכירות ראשי בחטיבת השירותים הארגוניים של HP ישראל

בועז פרלמן. צלם- דויד גראב.

חברת HP הודיעה על מינויו של בועז פרלמן למנהל מכירות ראשי בחטיבת השירותים הארגוניים (ES) של HP ישראל, תחת ניהולה של ריקי אביב. פרלמן מונה כחבר בהנהלת החטיבה.
במסגרת תפקידו יהא אחראי על האצת הצמיחה במכירות פרויקטי השירות של החטיבה ובהגדלת נתח השוק של HP בתחום זה בישראל. עיקר ההתמקדות של פרלמן תהיה במכירות פרויקטי IT רחבי היקף, במכירות ללקוחות ארגוניים אסטרטגיים ובחתימת הסכמי שירות ארוכי טווח.
בועז פרלמן מביא עימו ניסיון מגוון ומוכח בניהול מכירות ומצטרף ל-HP לאחר ששימש כמנכ"ל SRL (חברה בת של מלם-תים ) וסמנכ"ל  בכיר למכירות  בקבוצת מלם.
לפני כן, הוביל פרלמן כסמנכ"ל בחברת נס טכנולוגיות את נציגות SAP בישראל (SAP תחת ייצוגה בארץ על ידי נס טכנולוגיות) וכן שימש דירקטור בכיר בחברת BMC עבור ישראל ומדינות הים התיכון.
פרלמן נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון בעסקים וניהול המשאב האנושי מטעם NPU בקליפורניה, מביא עימו ניסיון של כעשרים שנה בניהול מכירות ושיווק בארץ ובחו"ל, כולל הובלה של צוותי מכירות גדולים ומורכבים. בנוסף, שימש פרלמן עד לאחרונה כמרצה מוערך לניהול תהליכי מכירה בארגונים גדולים, בארץ ובחו"ל.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.